sobota, 27 grudnia 2014

Top 10 2014

Koniec roku tuż tuż, więc postanowiłam zrobić małe podsumowanie :)
Rok 2014 był dla mnie szczególny- był to mój pierwszy rok z postcrossingiem.
Początkowo nie sądziłam, że będzie to trwało tak długo. Myślałam, że znudzi mi się 
po miesiącu (najwyżej dwóch). To jednak okazało się niemożliwe. Na całe szczęście!
Nie będę pisała ile mam pocztówek, z ilu krajów itp.
Postanowiłam dokonać innego podsumowania. Wybrałam 10 pocztówek,
które szczególnie zapadły mi w pamięć. Uwierzcie mi, to nie było łatwe zadanie :)              


      





 Glasgow, UK           
Mój ukochany NY na pocztówce w kształcie znaczka pocztowego. Kartka idealna :)



                                


Montreal, Kanada
To chyba najpiękniejsza kartka z serii city view jaką posiadam. Mogłabym patrzeć na nią godzinami :)









Jekaterynburg, Rosja
Na rosyjskiego Kubusia Puchatka długo polowałam, ale jest i on!









Westborough, MA, USA 













Zurych, Szwajcaria








Brno, Czechy







Grodno, Białoruś











Eisenberg, Niemcy





Jyväskylä, Finlandia 






Bandung, Indonezja


A Wam jak podobają się te pocztówki ? Może też macie swoje ulubione kartki z tego roku ?

5 komentarzy:

  1. Piękne pocztówki, nic dziwnego, że trafiły do Twoich ulubionych, sama bym niektórymi nie pogardziła. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wybrałbym z Montrealem i ostatnią. Mam wiele ulubionych pocztówek. Najbardziej podobają mi się panoramy miast i mapy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, są świetne! Kiedy patrzę na tę pocztówkę ze Szwajcarii, w głowie obija mi się nieśmiertelne "I'm singing in the rain" (czy może coś przekręciłam? ;) ).
    A kartki z Nowego Jorku i Indonezji są genialne!
    Pozdrawiam i zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta pocztówka z Indonezji rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Montreal piękny, lubię takie city view :) Patrząc na kartkę z Niemiec, myślałam że przyszła ona z Chin - bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń