wtorek, 23 grudnia 2014

Po roku wspaniałej przygody z Postcrossingiem postanowiłam w końcu założyć bloga. 
Z miesiąca na miesiąc wysyłam coraz więcej pocztówek, w coraz to nowsze miejsca(nawet takie, o których istnieniu nie miałam pojęcia).
Nigdy nie przypuszczałam, że coś wciągnie mnie tak bardzo. Teraz odkładam nawet najdrobniejsze pieniądze, aby móc kupić kolejny znaczek. 

Powiem szczerze, że nie mam doświadczenia w blogosferze, ale zapragnęłam podzielić się moją kolekcją i hobby z całym światem :)!

 Z uwagi na obecny szał zakupów, wszechobecne choinki i zapach świątecznych ciastek chciałabym pokazać Wam moje zdobycze z bożonarodzeniowych swapów.


Kraków, Polska

 Rzeszów, Polska

Montreal, Kanada

 Hong Kong

 Środa Wlkp., Polska

 Wrocław, Polska

 Werona, Włochy

I na koniec jeszcze świąteczne perełki sprzed roku. 
Są to dla mnie kartki wyjątkowe, gdyż od nich zaczęła się moja przygoda z tradycyjną korespondencją
(aż wstyd się przyznać, że wcześniej bywałam na poczcie 2 razy w roku).

 Nowy Jork, NY, USA

Mińsk, Białoruś



1 komentarz:

  1. Witam wśród pocztówkowych blogerów i życzę wielu wiernych czytelników bloga:)
    Ładne pocztówki, każda oryginalna na swój sposób.

    OdpowiedzUsuń